Валентинки до захлас

Бях замислила тази публикация за 14 февруари. Исках да ви говоря за Любовта, с главно Л.
Но не между мъж и жена, а между хората въобще. Когато се включих по покана на Мигито в кампанията по набиране на средства за Никол, мислех, че ще е лесно. 
 Никол е слънчево дете,с най лъчезарната усмивка. Тя е едва на 14 години. До вчера безгрижно момиче, днес се бори с тежката диагноза Рак. На 14 години е време за купони, гаджета, караници с родителите, а не химиотерапия и болнично легло. На 14 трябва да имаш надежда, че всичко ще се оправи, колкото и безнадежно да изглежда отстрани. 
Запретнах ръкави и направих общо 42 картички за една неделя. Може би не са кой знае какво, но всички бяха направени с много вдъхновение и настроение за да помогнат на едно момиченце да оздравее.
Надявах се да постигна три в едно - колегите да подарят картички за празника на влюбените на жените си, аз да съм доволна и да съберем малко пари за Никол, която заслужава да живее.
Не се получи точно така, честно казано... но то е защото аз съм смотана. Хич не ме бива да продавам картичките си, предпочитам да ги подарявам на избраните от мен хора... на моменти се чувствах като малката кибритопродавачка, идеше ми да викна... моля ви, купете си, не е за мен, а  за едно дете (въпреки, че това го пишеше навсякъде по кутия и надписи). 
В крайна сметка тотала беше задоволителен - 250 лв събрани и вече преведени заедно с други 250 от работилници и платна. Капка в морето, но аз твърдо вярвам, че капка по капка ще стане вир.


Ето и една малка част от картичките - посветени на 14 февруари, Баба Марта и празника на Мама.


 Тази ще покажа при Фуриите - първата ми картеничка :) както ги наричам аз.
Addicted to Stamps and More - Challenge #279 - CAS
 
С тази картичка ще предизвикам Картичкофеите - да направят картичка за Баба Марта.
ПРЕДИЗВИКАЙ КАРТИЧКОФЕЯ - Празнувай с нас!









 Stamps and Stencils: Off to collage
Simon Says Stamp Wednesday Challenge: Add a Die Cut 
Simon Says: Take Note

 
Card Mania CMC#101 Red and Hearts / Червено и сърца 
My Time to Craft - Challenge #364 - Love is All We Need
Освен  с картичките, аз се включих и с някои мои неща на базара, който беше в София миналия уикенд. За там направих това платно.
Word Art Wednesday - Anything Goes Week #322-#323


Ако и вие искате да помогнете, можете да го направите тук:

Дарителската сметка на Никол Йорданова Георгиева е : 
IBAN : BG46 UNCR 7000 1523 0967 34 
BIC(SWIFT) код на Уникредит Булбанк : UNCRBGSF. 
PayPal. nadq_2009@abv.bg

Този 14 не празнувахме както обикновено. Свекърва ми влезе в по спешност в болница, което още един път доказа кое е най-важното - Да сме здрави и да сме Заедно!

Коментари

  1. Bless your heart for wanting to help that young girl, Kati. You made a lot of wonderful cards that will surely lift her spirits. Thanks for sharing one of them with us at Addicted to Stamps and More.

    ОтговорИзтриване
  2. Your cards are an amazing way to lift the young girl's spirits; what a compassionate, generous soul you have! So thrilled to see one of your gems in the Addicted to Stamps and More gallery!
    ~carol

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!