Картичка и странички с акварел за любители на котки, пътешествия и розово.

Този месец темата  в Картишок е акварел. Аз имам двояки чувства към нея - започнах преди време да колекционирам уроци и да се вманиачавам по разни техники, после реших, че е твърде сложна за скарана с рисуването и зарязах всичко в полза на акрила. Поглеждайки назад във времето обаче, установих, че любовта тайничко се е промъквала в крафт шкафа ми под формата на дистрес мастила, джелатоси, после лудостта наречена Brusho crystal colors, последвана от Zig real brush акварелните маркери, а сега започнах да колекционирам и водни боички - два три щури цвята, после добавих още 3-4.. и така . Затова се зарадвах на предизвикателството, зашото ми дава възможност да дам още един шанс на повечето техники, с които е пълен нета. 
Сега се включвам с картичка, направена от няколко бели листа хартия и една две изрезки.
 Основата е боядисана с черна боя, после дантелки, надписи, розовата хартия е оцветена с водни боички, със същите е оцветено и цветето. Дантелата и пастата са бонус, да добавим малко микс медия детайли. Исках да запазя цветовата схема само в черно бяло и розово, затова боядисах дори листата на цветето черни, а някои са бели. Мисля крайния резултат е прилично добър, или поне аз отдавна исках да пробвам тази цветова комбинация.
Другите ми вдъхновения за предизвикателството са две странички, оцветени с водни бои и маркери.
 Мацката и печатите с дата и месец са на migito.com и още не мога да им се нарадвам. А ако се чудите за датата - тогава заминахме на почивка, която уви утре свършва.
  Последната страничка е за един приятел- котколюбител. Заради него поръчах 3-4 котешки печата, така че имам избор кой да сложа на картичката му в края на септември.
 А вие не забравяйте да се включите в нашето Картишок микс медия предизвикателство, като ни покажете как се разбирате с водата и цветовете. 


Предизвикателства/Challenges:  
 

Коментари

  1. Добре се разбираш с боичките и водата, Кате ;)
    Картичката ми е фаворит.
    прегръдки

    ОтговорИзтриване
  2. great mixed media card. lots of lovely details. and the journal pages are fab too. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa DT xx.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!