Микс медия платно: Красавицата с пеперудите.


kakichka art 37
Някои от вас може би видяха тази красавица из фейсбук или в блога на Not Just Cards Challenge и таз седмичното ни предизвикателство, което както винаги е “Всичко е позволено”.
Тя е втория ми опит с печатът на  The East Wind:  lucy loo flower goddess

 
Първият може да видите тук – в жълто и черно.
Първият път най-много ме измъчи как да пренеса красавицата и пеперудите, които летят около нея на платно. Сега се справих малко по-добре, с помощ от приятел, за който може да прочетете тези дни в Картишока – masking fluid.
masking fluid
Всичко е оцветявано с акрилни боички – тук там мрежички, малко точков шаблон и акрилни пасти, после пак бои, съсипване на косата в сиви нюанси…Тук там перли и малко тиксо на цветенца. Огромно удоволствие ми достави изготвянето на това платно, както и цветовата комбинация – кораловото червено се бори да ми стане най-любимо за тази година, особено в комбинация с тъмно синьо.
kakichka art 37-1
Това е от мен. Радвам се, че ми гостувате в къщичката и не ме оставяте да си скучая самичка.
Кат
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiLF9H6HA2iElYhbzkZKtXro1sN157G3Q7S8uan-h0NElXXRVVUH6GKGE8uF-vsjNPczzofbGVZXYfNJemxntacDo2KKzLVD92mHSBtAQdHMfcbRRtBCfQ0RowXCqkHq9otTVTuJ7g1-To/s1600/logo_kat+color-+podpis.jpg
Предизвикателства:
creativefingerschallengeblog -anything goes
Simon Says Happy Birthday
 The Mixed Media World Challenge Anything Goes
Anything goes", Stamps and Stencils




Коментари

  1. Beautiful canvas ! Love the texture you've created and the main image is gorgeous ! Thanks for joining us at Stamps and Stencils. Sue C x

    ОтговорИзтриване
  2. Very sassy lady on your lovely canvas! I love the stencilling in the background too. Thanks so much for joining us at Stamps and Stencils. Julia x

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!