Сватбена кутийка

“Повече няма да правя картички. Поне не тази седмица.” Това обещах на мъжа ми, след като завърших поредната спешна бебешка картичка, облегната на куфари и торби от токущо приключилата ни ваканция. Направо не знам как се сдържа да не ме напердаши. Но пък и аз не съм правила повече картички. Наблегнах на кутийки. То не се брои.
Ето една такава. Трябваше да има пеперуди, а това беше и повод да използвам новия си шаблон на пеперуди. Има си още дантела и булка. За пореден път липсва бъдещия съпруг. Обещавам на следващата кутийка да го сложа.
176-4176-5

176-3
Трябваше да е много сватбена, нежна, розова и тн. Постарах се, а поръчителката взе че си я хареса. Само не знам как се връзва розовото с цвета на банкнотите в кутията???
kati 2
Предизвикателства/Challenges:
Simon Says Stamp Wednesday Challenge – Anything goes.
Just Inkspirational – Wedding
Through The Craft Room Door - Always Anything Goes
Tuesday Throwdown W- #210 Anything Goes
Картичкофурийско предизвикателство 231 - Картичка с елемент от бирен картон
Card Mania CMC#54 Butterflies and Bows / Пеперуди и панделки



Коментари

  1. Здравейте, благодаря за участието в предизвикателството зададено от мен. Не е важно как ще върже цвета на банкнотите с тази на картичката :) Важното е, че е нежна и невероятно красива.

    ОтговорИзтриване
  2. Such a beautiful card!! Love your texture!! Thanks for playing along with us at Tuesday Throwdown Hugs - *Vicki*-DT member

    ОтговорИзтриване
  3. wow! such a pretty gift box :) thank you for playing a long with simon says stamp wednesday challenge!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!