За дървото и промените...


Тази картичка е специално нацапана в този късен час за Тони и нейното предизвикателство КФП 139 - Нарисувай ми картичка
Надписът отдавна стои на дъската ми в Pinterest  и чака да бъде направен на колаж. Дотогава обаче реших, че и на картичка ще бъде забавен, оставаше само да измисля дървото... не стигнах да го направя за предизвикателството на Краси за минималистична картичка, затова тук претрупах нещата :) и дървото кацна на по-голяма площ. Ако се науча някога да пиша и красиво ( ха-ха) ще е чудесно, дотогава ще се наложи да слагате очилата за да ми разчитате. 
И превода в ефир:
Ако не харесваш мястото на което се намираш - промени го!
НЕ СИ ДЪРВО.
На мен много ми харесва, а на вас?
И като сме почнали темата с дърветата, пак в  Pinterest си намерих много поучителен списък на нещата, които можем да научим от едно дърво:
  • стой гордо и изправено
  •  помни корените си  
  • пий много вода
  • наслаждавай се на гледките
  • задоволи се с естествената си красота
Много, ама много умни неща, като се замисли човек...

Коментари

  1. Наистина много мъдрост в тези мисли Кате, а картичката е много интересна. Харесва ми как си нарисувала дървото, много сполучливо.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна и много хитра картичка:))) Много ми харесва посланието:)))Супер е станала:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно дърво, а посланието е още по-невероятно! Много са верни и другите твърдения! Благодаря ти, че ги сподели с нас! Човек често трябва да си сверява часовника с околните, били те и дървета:)

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, много добре ти се е получило дървото. И текстът е много добър, кара те да се замислиш. Изобщо - чудесна картичка!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви за похвалите, откога му се чудя на това дърво как точно да го нарисувам :)
    Радвам се че ви допада крайния резултат.

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятно заредена с емоция картичка! Впечатляваща! Усмивки.

    ОтговорИзтриване
  7. Много добре съчетани елементи.И дървото и надписа са опияняващи!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!