Крафт и лила

Тази седмица гостувах на мама в Плевен. Обикновено като пътуваме все слагам в една торба няколко ножици, цветна хартия, лепила, някое и друго цвете, задължително основи за картички и тн под предлог: "да има с какво да занимавам детето". Разбира се заниманието е за мен - все намирам повод да извъртя някоя и друга картичка докато бабите се занимават с внуците. Но тази седмица помъкнах само торбата с преждите, казах си никакви картички, че от тях не ми остава време да се посветя на плетене. Е да, но мама от вратата ме почна - носиш ли ми картички, колежката имала рожден ден, как така няма да има картичка...Та по спешност ( за ужас на мъжа ми и моя радост) се наложи да мина през любимия си магазин Идея, от който винаги си тръгвам с пълни чанти и да взема една две хартии ( всъщност 20, но не казвайте на мъжа ми ;) )Та показвам картичката с уговорката, че безумно ми липсваха силиконовия пистолет и разни дребни перлички, цветята изплетох набързо, за тичинки сложих едни стари копчета но понеже цвета на основата и панделката е крафт, ще я включа в новото предизвикателство 10 на Hobby Challenges .
 

Коментари